Friday, December 7, 2007

畢業禮

某留言版有這個留言:

雖然我唔係讀中大, 但我一直對CU既印象都唔錯既
但自從有班不知所謂既學生搞埋D變態學生報...
今日又整單咁既野....
讀左咁多年書, 尊重場合連小學生都識la, 仲有D學生著住袍黎拉banner, 好以D陀地咁
講真, 黑社會喊打喊殺, 講拳頭, 你唔怪得佢, 因為佢地個background係咁, D norms係咁
但係大學生搞到好以D爛仔咁, 無論背後有咩理由都唔可以接受!
點解中大會收左D咁既人??...我知CU仲有大部分既學生係識是非黑白, 而唔係只識得搏出位既, 不過好可惜, 已經因為一D不知所謂既人而受到影響
頭先有線新聞影到有人好傷心咁同D示威人士理論, 我睇到個心都好唔舒服
難委0個個什麼發言人仲好意思話"荒謬", 唔知佢地居心可在, 搞到大家咁唔高興, 畢業生一生人一次既畢業禮(尤其是拎第一個DEGREE既人)蒙上污點, 呢D唔係"荒謬", 係"合理"嗎?
一句SORRY可以大晒! 個儀式俾D人ruin左, 咁又點計....?

但畢業禮的意義是什麼?念大學的目的又是什麼?
我今天沒有去畢業禮,只能在這裡對那些學生說: I'm proud of you. I'm proud to be a CU graduate.

No comments: