Wednesday, September 15, 2010

回歸番硯


關於硫酸鹽(SLS),在網上可找到各式各樣的資料,有正有負。Pro-SLS的說並無確實証據證明SLS致癌,而且短暫與低濃度的接觸對身體無害。但不能否定的是SLS是極harsh的清潔劑,對皮膚肯定不好,還會通過血液儲存在內臟。

以前我們接觸SLS只有洗頭水,但自十年八年前硯液流行以後,家家戶戶都用一大個一大個膠樽的買回家,除了不環保外,還大大增加我們接觸SLS的機會(別忘記,皂液要塗滿全身,包括接近口鼻、肛門等易於吸收入血管的地方)。要減低SLS的接觸,是時候回歸番硯了。

市面上大部分廉價番皂用後都會令皮膚乾燥,因為提煉過程中生產商會把造皂時自然釋出的甘油(glycerine)抽掉用來製造價錢更貴的番硯或化妝品,而甘油硯則動輒要二三十魂錢一舊,在Lush,Body Shop這些店買更貴一倍。所以現在很懷念以前在加拿大時用的Soap Works甘油硯,多倫多製造,造料全天然,通常在健康食品店可找到。五顏六色的各式番硯放在架上,沒有包裝,一次過買五六舊直接放在紙袋,很環保,而且便宜:99仙一舊,在網上看現在漲到$1.49一舊,仍然超值。

4 comments:

Unknown said...

一件唔使加紙$1.5 好抵用呀,啱啱係我做嘅成本咋 一"一
香港買原料真係好貴又難買........
其實我都用咗梘液二十幾年,近呢幾年啲皮膚差到不得了,天時暑熱仲會乾裂 @@',講都冇人信...又會周身痕養,總就係差喇。
之後喺網上發現咗手工皂,咁啱皂友為四川地震義賣籌款,於是買嚟試用,等一次用已經愛上咗,因為真係好舒服呀,以後就冇身痕喇 ^^

Unknown said...

我都係畀梘液荼毒咗幾十年至醒, 依家真係唔掂呢啲呀~~
既然你以前已經知道手工皂好處, 點解返咗嚟香港都唔搵嚟用呢, 雖然香港有品牌會好貴, 但都好過用化學梘液吖, 不過依家你識咗我唔怕冇得用喇 ^^'

Unknown said...

我都係畀梘液荼毒咗幾十年至醒, 依家真係唔掂呢啲呀~~
既然你以前已經知道手工皂好處, 點解返咗嚟香港都唔搵嚟用呢, 雖然香港有品牌會好貴, 但都好過用化學梘液吖, 不過依家你識咗我唔怕冇得用喇 ^^'

Unknown said...

加紙 $1.49 一件,真係低用,如果香港啲原料可以平啲就好喇...