Wednesday, February 8, 2012

黃金商場的影痴


前幾天行黃金商場,看到一檔DVD鋪頭的電影很另類,包括BFI出的Flipside系列,專門出一些被遺忘了的舊英國片。我買了一隻叫《Voice Over》,是導演Christopher Monger 1981年的作品,此君的成名作是1995年Hugh Grant 主演的《The Englishman Who Went Up a Hill But Came Down a Mountain》。

另一隻是又找到了加拿大紀錄片導演Allan King的經典名作《Warrendale》,以真實電影cinema verite手法紀錄一間年青人的精神病院的情況,當年在康城贏得大獎。

我拿起一隻《Suspended Life of the Stork》時,店主說:「呢個導演啱啱死左啦。」
「咦,你對電影好熟識喎。」
「係呀,我呢度好多經典戲架。」
「咁安哲羅普沿斯死左你傷唔傷心呀?」
「唔傷心,佢死左我D碟咪好賣D咯,你要唔要睇吓套Box set吖?」

順帶一提,其實我也不太傷心。我認為一個導演在拍戲中途死,同士兵在戰場上陣亡一樣,都是一件光榮的事。

No comments: